http://www.emocutez.com
Lilypie Kids Birthday tickers

potpet zone:)

my world!

my world!
mereka nyawa saya!

Tuesday, September 7, 2010

In Trend:)

salam,gud day readers!
hey,rini seharian aku kemas bilik!
hehe.besa lah,dlm semak2 ni,mst jumpa sumting yg special punya,
antaranya..
buku2 lama,kenangan lama yg telah ku simpan dlm peti besi!
baju2 lama,n suma yg lama2 lah*yg dah overdos*ketinggalan zaman punya!
ahaha.
satu fakta menarik yg mmg aku nak mention kat sini:D
tp tlg faham ya sygs,just for fun maybe:D :D
gagaga~

=>25 IKHTIAR DAPATKAN SI DIA KEMBALI!
(tanpa jatuhkan maruahmu)
*aku suka gila kod weh*
  •  harus berpegang pada janji untuk berubah(aku nak berubah??tlg la!:D)
  • percaya kata hatimu(percayalah,aku dah tersungkur,n sekarang sedg berusaha untuk bgun:Damin.)
  • cairkan hatinya(oh,no.si POLAN itu seorg yg ttp pendiriannya( T.T) )
  • ketahui kelebihan dan kelemahan diri kamu(tp..aku kuat lah,perasan!blah r weyh!:D)!!
  • jual MAHAL,HELAH wanita(kononnya la kan)
  • hargai pemberiannya(YES dear!i'm still keeping ur chokolate!) :(
  • pamerkan kekuatan akalmu(no komen!!)
  • kekalkan perhubungan baik dgn keluarga si dia(ohh,:')
  • INGATAN itu manis(mmg manis,sampai payah teramat nak lupa)!!!
  • lupakan kisah lama(ohh,TAK MUNGKIN)
  • BIAR DIA RASA KEHILANGANMU(apa nak buat,dia mmg dah lupa aku pon)
  • dia masih penting waktu kamu kesusahan(tataw la plak)!!
  • aktivitimu kini HOBIKU(sumpah saya ta faham statement nieT.T )
  • masa untuk MAKEOVER(oh,,aku malas nak jd lawa,dh mmg buruk pong):'(
  • tak salah jd *spy leman*(hahaha,nonsense gila statement niyh):D
  • kawal emosi(telalu kawal yg aku sekarg dh berubah tuh)
  • berubah mnjd insan yg lebih baik..(ini aku suka r.haha)<333
  • libatkan dia dalam agenda hidupmu(emm,apa ni!!)
  • kenangi saat indah(weeeyyy,lagi ingat lagi sakit kod:"( )
  • make he feel jelousy(haha,apa ni weee??merepek)
  • dari kerana mata(hah!!so what?)
  • yakinlah bahawa *he is da choosen one*(err,plez,not me)
  • buang sikap mengongkong(ta penah kongkong pon)T.T
  • pendengar setia(emm,dah cuba jd la sygs):'(
  • BERSIHKAN dan MURNIKAN HATIMU(ohh,i c.i'll try it next tme.god bless me:) )
:)
<3

btwy,semua ini hny sekadar suka2 ok,yg salah itu dr saya,n yg baik itu,dr yg atas sana
*e,gedik*
but,i'm changing!!bukan yg dulu lagi:D

till then.. ily<3





3 comments:

Myra Arshad said...

fakta 25ikhtiar tu? HAHA. mana? nak tengok ! HAHAH

Myra Arshad said...

fine. semuanya tak ada pada saya. sekian. i'm loser :)

angios lara said...

yes!me too systa:)
i'm da most loser:D!