http://www.emocutez.com
Lilypie Kids Birthday tickers

potpet zone:)

my world!

my world!
mereka nyawa saya!

Friday, August 13, 2010

tadi pagi aku ta pegi sekola:(3rd ramadhan..aminn

salam,
hey guys,pagi td aku ta pg sekola ...huurmm,sebabnya kena g wat test jpj loh,
but,unfortunately,kena postpone lah plak,sangat2 sakit ati,
macam nak ma** ja asa,kena la kuatkan iman ni,bak kata faiz steadyclasmate aku,
umie!mental kena strong!!hahahah
maybe,ada hikmah kod sumenya,tp,mngu dpan mmg comfirm aku kena wat test tu,
YA ALLAH,mintak2 la aku lulus.aminn
btwy,abah tq sgt cos anta n tggu kak td,abh pon paham n ta mara kak pasai tu,
syg abh byk2 sgt!
kat rumah td mcm best saja,boring yg teramat,in the same time,miss my spydy vely2 much!
huu,2 ari ta jmpa wokk,
adush2,.
arini 13 ogos 2010,burfday dua org yg pentg dlm hidup aku,
firstly,to my mama,48 years old today.apapun jd,u is still my rocker mom!!
yeahh!kakak sayang mama,may god bless u n give u more happiness.
tq 4 everytink,
n lastly,but not least r,my systa myra arshad,kamu sudah genap 19 thun arini,
woaa,suda tua!!!ppprrfft~but dun wory r,i'll always adore ur style,
epy burfday kak na,hope,apa yg kak impikan dimakbulkan ALLAH SWT.
i love u more n muchy2!<3
hahh,sudah abes aku wish kat diorang,now my turn to continue bermonolog.
hahaha,kalau diikotkan aku ni,celoteh sampe pg esok pon tapa,
i'm is the best talkative in this world!!
sayangnya,idea suda kontang,
jam d hf aku mnunjukkan 15.40.
td sempat mcj sama hunnybuny aku,
miss him a lots,dya pegy keja skrg,
haa,spydy aku da pandai indipendent beb,,
cayalah!!hahah.betol la jugak,susah na dpt dwet mcm tu ja,so,
in this month kena pandai amek kesempatn cr dwet la,kesian spydy aku,
penat wok,tp,dun wory b!b is the kuat boy lah~
hahaha.pandai ja aku bg dya kata2 semangat,
td sebelum dya kua umah,penat katanya.ush..aku paham loh,
ni kan bulan puasa,n this is da 1st time he work,
sygs,alah bisa tegal biasa!hehe.
gegey ja aku ni kan.inilah aku kan,
hey,my stomach grumling away la,
fhm2 la,mmg rini ckup 28 ari loh,
ta suka,mls na gnti puasa,tp arap2 puasa arini sempurna la:(((
hope sgt,.i'll stop at here darl,da kontg idea ni,mcm parit blkg uma aku yg dipenuhi dgn sampah tu ja,
huhuk!:( be4 that,..sempat lg snap pas blik dr ikmp,muka ta besalah ja,
hurr,,aku kalau ta boh pic,mmg ta sah la,namapun umie nurashikin !
tgok la.mlm2 kang,aku sambg lagi ea,daa,salam,
saya tdak secantik katy pery loh!<3umie sygs,
kaka sygs:)i love u darl<3

 my mama n abah,<3!


2 comments:

Myra Arshad said...

terharu. *pelok kamu ketat2*

tengs a lots babe for your bezday wish. really apprieciate it! :))

i love you always!

angios lara said...

hey systa!
tq jua sudi entry blog umi.
kak2!nak boh lagu cmna ea,
ajq at:(*muka merayu ta sangga ni*
i love u more lah!