http://www.emocutez.com
Lilypie Kids Birthday tickers

potpet zone:)

my world!

my world!
mereka nyawa saya!

Wednesday, August 18, 2010

8th ramadhan:)

selepas edit blog semalam,aku makan durian!huh!!meleleh!!
salam!
yoww!!wassup2!ta bleh blah,aku wat belagak hiphop!HAHA!
btwy,today is da most happier day in this month!:D
nak taw napa??
huh,aku dapat result  FIZIK  baik beb!!
haha,aku kuno!peliknya pangai,dpat mcm tue pon nak megah,
hey,bukan nak bermegah la,aku cm epy coz exam2 sebelum ni,
result mmg mcm sampah ja,
tp,alhamdulillah,kali ni elok,
maw ta hepy,
haha.lagi satu,aku punya blog getting BOMB in my eyes~~aaww~
haaa,SUKA cek oi!
huh,mmg puas ati kod,
n last but not least,
ini semestinya ada dlm setiap cerita aku,
apa lagi kalau bukan pic!!XD
jamu la mata anda dgn aksi2 burukku!!:D

dalam toilet tingkat dua!haha!   

No comments: