http://www.emocutez.com
Lilypie Kids Birthday tickers

potpet zone:)

my world!

my world!
mereka nyawa saya!

Friday, August 20, 2010

yesterday n today:D

salam
woo!yesterday is da great day wook!19/8/01
ok,firstly,dlm kelas 4a4,time agama,
aku kena ayat PADU sama budak2 laki,
huh,sikit ta geram!!malu la we!!
bie,sabar ok,
kawan2 anda mmg begitu!haha~
bak kata ustaz,kalau berkawan lama,
tp tetp tiada jodoh,nak wat cmna,
kita merancg,TUHAN menentukan,
but,i love u la bie,

hurmm,abes bab dlm kelas,
time tadak cegu,lpas rehat plak,
si masam ta siap keja akaun,nak minta tolong aku watkan?
ohh,maaf yea sayang,buat seniri ok.
tolong jadi rajin sat na.haiya!
then,da most momentos yg takkan aku lupa,
budak2 cina maen PISAU kat klas aku,
memg gila depa tu,
dah kena jari,ta serik2 lagi!
bodos btoi!sgt2 geram time tu,
allah ta bg jd lg tapa la,
sekali jd,tetikam or sapa2 cedera terok ka,
baru nak sedaq kod!
dasar#$%$&*&!!
huh,
pas blik sekola,aku tido,
ta puasa,tp aku yg wat terok,
malam semalam,my spidy told me that he LOVE me!
ohh darl,i LOVE u more tawu??
 

hahaha.poyo gila aku!
weeee bie,aku sayang ang jugak taw!
hahaha.tersangt lah poyo aku,
then today is da best day!!
aku ta abes2 over,,well.
this is me !:D
alhamdulillah,syukur ke hadrat ILAHI,
aku dah LULUS lesen P!:D
sangat2 gumbira!
aku la ni!telampau syok kod!:D haha



2 comments:

Myra Arshad said...

whoa ! dah dapat lesen moto yer sayang ? tahniah! hati2 bawak moto tau! hhe

angios lara said...

holla!tq systa!!<3 <3 <3